HP Pavilion DV5-1020ED

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion DV5-1020ED op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Orangray 30-10-2008
Geschreven voor: HP Pavilion DV5-1020ED

Prachtige laptop werkt prefect. Had alleen problemen met de webcam drivers. Maar dat is verholpen na een beetje rot met drivers.

Het enige nadeel wat ik vindt dat deze laptop heeft is dat hij als je hem op netstroom hebt dat hij zijn ventilator op max zet.

Ik ben helemaal blij met het toetsenbord het is volgens mij ook het lekkerte bordje waar ik op het lopen tikken:)

Als je vragen/drivers wilt. Mailen kan altijd mailen

Groet, Tijl

Alpha89 12-10-2008
Geschreven voor: HP Pavilion DV5-1020ED

Mooie laptop, het lijkt er alleen op dat de bovenste toetsen een eigen wil hebben. 9 van de 10 keer werken ze perfect maar soms is een reboot nodig om ze fatsoenlijk aan de gang te krijgen. Lijkt op een driver probleem....

Voor de rest perfecte laptop. Mooi beeld, Blu-Ray heel snel niks op an te merken verder!

Patlick 08-10-2008
Geschreven voor: HP Pavilion DV5-1020ED

Heb de laptop nu een dikke maand in bezit. Hij bevalt nog steeds prima.

Ook bij mij blijven de toetsen wel eens hangen (al heb ik het idee dat het steeds minder begint te worden)

Ik kan dit bijna altijd oplossen door op de tiptoets 'stop' te drukken en vervolgens weer op play. Hierna werken de knoppen bij mij weer.

Verder vind ik wel nog steeds dat de notebook een beetje warm wordt, met name links naast de touchpad en bij het speakergedeelte vlak onder de volume-tiptoetsen.

Daarnaast valt de accuduur me tegen. Ik kan met moeite 2 uur op de laptop werken als deze niet op netstroom is aangesloten. Ik heb dan al het energiebeheerschema op energiebesparing staan en de Windows sidebar uitgeschakeld.

Meer mensen die dit probleem ondervinden?

Mr10 02-10-2008
Geschreven voor: HP Pavilion DV5-1020ED

Dit is mijn eerste laptop en ik vind hem prettig werken. Snelheid, beeld en aansluitmogelijkheden zijn prima, en vooral het uiterlijk is aansprekend. Kleine nadelen die met dat uiterlijk gepaard gaan ( vingerafdrukken en het feit dat het toetsenbord goed verlicht moet zijn om de letters te kunnen zien) neem ik graag voor lief,
Ik heb ook 1x te maken gehad met het blijven hangen van de tiptoetsen, maar als je ze met beleid ( zachtjes,rustig) gebruikt is er geen probleem.
Een kleine teleurstelling vind ik het geluid, dat vind ik toch een beetje blikkerig ( maar ik weet niet wat ik van een laptop eigenlijk kan verwachten als het om geluid gaat )

Denn86 30-09-2008
Geschreven voor: HP Pavilion DV5-1020ED

Dit is een geweldige laptop, niet alleen om zijn design maar ook qua specs. Kan er prima games op draaien. Prachtig helder beeld met mooie diepe kleuren. Voldoende diversiteit qua aansluitingen, 4 USB, firewire, sata HDMI etc.

Het enige nadeel aan dit apparaat vind ik de tiptoetsen. deze functioneren niet altijd naar behoren. Ik heb hier al eerder gelezen dat er bij een aantal mensen de volume-control blijft hangen. Ik heb helaas het zelfde probleem. Ik heb ook geprobeerd dit te verhelpen door nieuwe drivers te installeren, maar dit bood geen uitkomst helaas.

Desondanks is dit een zeer degelijke mooie laptop voor een goede prijs gezien de specs. Een aanrader!

Student 05-09-2008
Geschreven voor: HP Pavilion DV5-1020ED

Ik heb deze laptop nu een paar weken in bezit en hij bevalt erg goed. Hij ziet er heel erg mooi uit en hij werkt zoals het zal moeten. Ik kan deze laptop van harte aanraden vanwege de prijskwaliteit verhouding. Je krijgt een blu-ray speler en een hdmi aansluiting waar andere fabrikanten veel meer voor vragen. Behalve Acer dan, maar daarvan is de kwaliteit een stuk minder. HP levert goede en betrouwbare kwaliteit voor een goede prijs.
+ Vormgeving
+ Mogelijkheden